lördag, maj 23

PINSAMT Gösta

De började för en vecka sen när de plötsligt va nån som tutade på mig, vände mig om och ransakade mig själv vad jag gjorde för fel... inget.. aaaa ja. körde vidare. två dagar senare är de någon som tutar igen, ja tror att ja kör för sakta så ja ökar ( hastighets mätaren ä fast på 10km/h) När jag skulle träffa Moa på stan nu i kväll för att kolla på en konst grej så va de igen nån som tutade när ja kom till Tomtebo (300m). igen å igen å igen. men ingen bil... GÖSTA!!! aaaaaaaaaaa de är min bil som tutar. Alla tror att ja blivit galen... sen hakar den upp sig pricis innan en korsning. ja slår på ratten å svär i panik, får tillslut ur tutan som fått eget liv. ja andas ut å kör vidare... så mitt i en rondell. TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU... nu har den hakat upp sig i gen ja DÖR. ringer Moa i panik. SUR. VET DU VILKEN JÄ..... SÄKRING DE ÄR. NU KLIPPER JA KABELN. kommer fram å Moa fixar de hela igenom å koppla ur tutan tog två sekunder. NU DE KRIG GÖSTA!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar