fredag, maj 15

Min bästa fru

Va på fika hos Vicke å Tilde i går, jätte mysigt hon är de gladaste barnet ja träffat tror ja :) nu va de Pelle plutt som gälde, vi kom in på och pratade lite om hur fort tiden går och hur länge sen de va mitt liv förändrades helt, De känns som de va ett annat liv ändå är de bara drygt 1.5 år sedan, finns mycke som ja inte ens minns. De fick mig att känna mig extra tacksam för de ja har nu. Jag har utan tvekan världens bästa tjej. Hon är så bra på allt min lilla tekniker :) känns som att jag lever i en dröm allt är så bra :)

Har försökt få upp en film på snyggot från spelningen men de sket sig, här kommer ialla fall en bild.

Med Sotis går de toppen, i morse va hon världens gladaste lilla skit, sprang till mig å ville mysa. äter lite dåligt fortfarande men ja antar att de kommer. Arragon tycker dock att det är jobbigt han är avundsjuk och tycker att hon är tråkig som inte vill busa
JÄMT. nyttigt för honnom samtidigt som man måste ha förståelse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar