måndag, april 4

I går blev jag av med min Iphone :( har nu lånat mammas och ska försöka få ut en ny på hemförsäkringen. Och självklart hade jag skrivit in all i info om inrervjuerna jag skulle på i dag på telefonen. men de löste sig som tur va och intervjuerna gick jätte bra. nu håller jag tummarna hårt för det ena jobber som är heltid först visstid som sedan kommer bli fast som socionom eller som det så fint hette Miljöterapeft. Det är på ett utrednings/behandlings boende för ungdomar och deras familjer.

Man ska ju inte köpa för mycke grejjer innan bebisen kommer och vi kommer inte behöva köpa så mycke för vi har redan fått mycke kläder och saker. Men i dag kunde vi inte hålla oss :) vi har gått å kikat in en jätte fin overall som vi tillslut blev helt fast i, Den är från Villervalla och har tyvätt utgått ur sortimentet. Men i dag hittade jag en i rätt storlek som va oanvänd på blocket. så nu har vi köpt en vinteroverall till nästa vinter haha inte helt normalt men ja ä väldigt nöjd!! :)



Fick även veta att vänner till oss är beräknade att få sin bebis på exakt samma dag som vi. :) Det är bara så tråkigt att dom bor i Umeå och att vi inte kommer träffas så ofta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar