tisdag, april 5

En unge i minuten

I går när vi skulle sova så kollade vi på en unge i minuten, jag somnade nästan direkt och givet vis har jag fött barn hela natten. Moa sa att ja hadde pratat i sömnen å sagt - nu kommer den. å ja kommer ihåg hur ja krystade hela natten å försökte få ut bebisen. De va ju en väldig tur att de inte kom någon bebis hahaha idag har jag dock haft träningsverk i benen så ja kan ju gissa att ja tog i ganska hårt i sömnen. Det har varit en konstig dag, har varit totalt slut i kroppen och kännt mig sjuk. somnade om vid 12 och vaknade kl 18. va ute med Arragon en sväng i regnet å prtatde med grannen å sen blev det svart. vaknade upp i våran trappa. kallsvettats och frusit. att jag svimmade beror nog på att jag har lågt blodtryck. jag hoppas att det blir en bättre dag i morogn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar