tisdag, juni 14

Sammandragningar och halsbränna

I går va vi på Ikea en sväng :) köpte skydd till spjälsängen som jag ska brodera in en text på (har inte broderat sedan lågstadiet men ja hoppas de blir bra :) sen köpte vi skötbädd eftersom moa ska snikra i hop en extra kant till vår långa bänk i badrummet. De gick inte så fort eftersom jag hadde sammandragningar i ett. när vi kom ut i bilen upptäcker jag att jag har fläckar på tröjan INTE KUL med läckande bröst. fick akut köpa amnings "skydd" Eftersom jag jobbar med nyfödda barn så är det lika bra att börja använda. Annat som händer i kroppen nu är att jag sedan en vecka tillbaka har grym halsbränna hela dagarna, provar olika knep och mediciner å ibland hjälper de och ibland inte. Bebisen och magen växer fort nu. hårda sparkar och sömnlösa nätter. Så i dag blir det för både mamma och bebis att vila och slappa hela dagen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar