fredag, september 18

Äntligen höst



Jag ÄLSKAR hösten. i morse när ja va påväg hem från jobbet kom det ett stort måln ur min mun när ja andades. Dax att lägga undan sommarkläderna och på med mössan. Hittade lite blider ja tog förra året. helt okej med tanke på att ja hadde dålig kamera :)


Jag har hafft en bra dag i dag :)

1. Jag fick Jobbet :) ska fira med att köpa ny dator och mobiltelefon. vet ni någon bra? behöver tipps i teknik djungeln.

2. examinationsuppgiften i denna kurs vi läser nu går ut på att vi ska analysera en utvärdering. Utvärderingen skulle vara ca 80- 120 sidor. Ja har letat i två veckor å äntligen hittat en. 54 sidor med bilagor ca 30 utan. kollade i dag och Moren godkände den, SÅÅÅÅÅ skönt :)

3. Jag ska jobba natt med Emma i natt. Alltid lika kul, min jour kommer förvandlas till plugg natt.

4. möte med hyresföreningen gick bra vi har några fina kort i handen att spela mot den hemska mannen.

5. Det är höst :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar